مشارکت کانون معین شهید مجتبی مومنی در راه‌اندازی هیئت فاطمیون شهدای گمنام قلعه گنج 

مشارکت کانون معین شهید مجتبی مومنی در راه‌اندازی هیئت فاطمیون شهدای گمنام قلعه گنج 

تاریخ انتشار : ۴ آبان ۱۳۹۸
ادیب فلاح، گفت:کانون معین طلبه شهید مجتبی مومنی متشکل از ۱۴ کانون فرهنگی هنری مساجد است که با همکاری این کانون معین، هیئت فاطمیون شهدای گمنام قلعه گنج راه اندازی شده است.

«ادیب فلاح»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: کانون معین طلبه شهید مجتبی مومنی متشکل از ۱۴ کانون فرهنگی هنری مساجد است که با همکاری این کانون معین، هیئت فاطمیون شهدای گمنام قلعه گنج راه اندازی شد.
مسئول فرهنگی هیئت فاطمیون شهدای گمنام قلعه گنج، اضافه کرد: ۲۰ نفر از اعضای این کانون فرهنگی هنری معین در کلیه فعالیت های این هیئت مذهبی مشارکت دارند.
وی، بیان داشت: هیئت فاطمیون شهدای گمنام قلعه گنج، هر شب جمعه در محل گلزار شهدای گمنام این شهر یکسری برنامه مذهبی و فرهنگی از جمله روایت گری دوران دفاع مقدس، قرائت دعای کمیل و زیارت عاشورا را اجرا می کند.
فلاح، اضافه کرد: چنانچه در هر هفته ای برگزاری جلسه هیئت فاطمیون شهدای گمنام قلعه گنج مصادف با مناسبت ملی مذهبی باشد در آن صورت ویژه برنامه هایی متناسب با آن روز برگزار می کند.
مدیر کانون معین طلبه شهید مجتبی مومنی، عنوان داشت: این هیئت قریب ۳ سال است که راه اندازی شده است و علاوه بر شب های جمعه، دعای ندبه، جشن نیمه شعبان، غدیر و نیز مراسم عزاداری پنج شب ایام فاطمیه و عزاداری دهه دوم محرم را برگزار می کند و الحمدلله با استقبال خوب مردم قلعه گنج روبرو هستیم.
وی، افزود: یکی دیگر از فعالیت های این هیئت که با مشارکت بچه های مسجدی کانون معین طلبه شهید مجتبی مومنی، در حال اجراست، برگزاری ویژه برنامه سه شنبه های مهدوی است که به شکل ماهانه در منزل یکی از شهدای این شهر برگزار می شود.
فلاح، ادامه داد: در سه شنبه های مهدوی، روایت گری و قرائت دعای توسل با حضور اهالی روستا یا محله اجرا می شود.
مسئول فرهنگی هیئت فاطمیون شهدای گمنام قلعه گنج، اظهار داشت: دفتر امام جمعه قلعه گنج، سپاه ناحیه قلعه گنج، بنیاد شهید و شهرداری نیز در اجرای این برنامه هیئت را همراهی و پشتیبانی می کنند که جا دارد همین جا از این نهادها تشکر کنم.

پایان پیام/ 586